4 comments on “Wsparcie więcej niż moralne – LEiG 18

  1. Jak dla mnie, to śmierdzi to skokiem na kasę. W pudełkach zarówno PAKa, jak i Boforsa, dostaliśmy po dwa działka, teraz jedno, a na dodatek nie wysilili się z obsługą. I co, w kolejnym numerze dostaniemy to samo działko z innymi kołami?
    Moje uczucia są coraz bardziej mieszane. Z jednej strony modele pojazdów są super, z drugiej figurki to nieporozumienie. A dodatkowo całkowity brak informacji o planach wydawniczych nie specjalnie zachęca do wznowienia prenumeraty, która mi się właśnie skończyła.

    • Mnie bardziej boli brak kół do ciągu motorowego, szczególnie, że własnie wykańczam ciągnik Sd.Kfz.10 od Ceasar. Kupiony własnie do tego działa. Myślę, że skoku na kasę nie będzie, nie ma przymusu zakupu.
      Zgodzę się, że brak informacji o planach wydawniczych jest irytujący i nie zachęca do prenumeraty. Co prawda da się mniej więcej spisać co się ukaże w serii, w końcu ilość użytego sprzętu jest zamknięta listą, ale wolałbym wiedzieć czy np. Opla Blitza mam kupować z Rodena czy czekać na model z Września :/

  2. Wedlug mnie dzialo prezentuje sie dobrze. Jednak takze mam zastrzeżenia co do figurek. Chcialbym wiedziec co w nastepnym numerze ale trzeba bedzie poczekac na oficjalna informacje na facebook.

    • Z moich porównań wynika, że nie ma lepiej wykonanego LEiG 18 w tej skali. Zastrzeżenia do figurek chyba nikogo nie dziwią, są do gry i do tego zastosowania się sprawdzą.
      Z gotowych modeli FtF ma na pewno jeszcze 7TP z 2 wieżami, LEiG-a 18 z kołami ogumionymi i Schneidera wz.1897 jednak nie widziałem do niego obsługi.
      Jeżeli nie mają niczego nowego zrobionego obstawiałbym 7TP.

Skomentuj

