9 comments on “Fiat wagi ciężkiej – C4P wczesny

  1. Odpowiadam skąd wziąć sto-piątke : https://earlywarminiatures.com/product-category/early-war-1939-1942/early-war-1939-to-late-1942-polish-army-of-1939/ czekam waśnie na moją. EWM ma mieszaną jakosc ale na przykład ich haubica M14 którą przerobiłem na naszą wz14/19 jest dosyć dobra. Ciekawostka : we francuskiej sekcji są wrotki do ich przeciwpancernej 25-ki. Zamówiłem tez aby sie przekonać czy mozna przerobic na nasze wrotki do wz.1897. Pyzatym cikawy ciagnik C19 ale się wacham…

    • Ciągnik P17 sam bym przygarnął, tylko ten model wygląda marnie.
      Wrotki to ciekawy temat, ale czysto modelarski, nie stosowano ich w 1939.
      Ciekawe jak te ich działa wyglądają ?

      • P17? A to służę pomocą: rzeczywiście jedyny P17 który znalazłem na rynku to Propaganda
        Company. Ale ich ceny są odstraszające: 300€!! Dlatego znalazłem wariant przrubkowy. Firma Alby z Francji produkuje C6 P19B ze skrzynią ładunkową tego samego typu co nasze P17. (Najpierw myslałem ze uda mi sie przerobic P19 firmy Mad Bob Minatures are tam jest inna skrzynia z jaszczami amucynijnymi, a takich nie mieliśmy) . Jedyna różnica miedzy P19 i P17 to silnik i układ gąsienicowy. Silnika nie widac. Wymieniamy układ gąsienicowy na ten od wz28 od Scibora i voaula mamy P17 🙂

  2. A to niemiłe zaskoczenie. coz. Bedzie fantazy, bo ładnie wygląda :-)Ale może inna hipoteza przeróbkowa, tym rqzem w pełni bazowana na Ftf: Schnieder 75mm i Fiat 621 ale kabina z tego C4P ktory recenzujesz. I trochę miliputa. Jak myślisz, czy pelotka wz14 da się? Mam juz jedną na podwoziu Dedjiona i fajnie byłoby dodac zmodenizowany wariant z 1938…

    • No, I haven’t give up, I just have less time to write. I think this week I will do the 4 FtF kits and I’m also working on Mirage Pz.IV Ausf.C and Rodens early 8-rad armored cars 🙂

Dodaj komentarz